Skaistumkopšanas salons ar higiēnas prasībām: veselības un drošības nodrošināšana

Ievads

Skaistumkopšanas saloni ir vietas, kur klienti meklē ne tikai skaistumu un relaksāciju, bet arī drošību. Skaistumkopšanas saloni ar minimālām higiēnas prasībām cenšas nodrošināt, lai visas procedūras, sākot no matu griešanas līdz manikīram, notiktu tīrā un drošā vidē. Turpinājumā detalizēti apspriežam minimālo higiēnas prasību ievērošanu skaistumkopšanas salonos un to nozīmi veselības un labsajūtas nodrošināšanā.

 

Lasīt vairāk: MINIMĀLĀS HIGIĒNAS PRASĪBAS SKAISTUMKOPŠANAS SALONS: PAMATINSTRUKCIJAS

 

Skaistumkopšanas salons ar minimālām higiēnas prasībām:

1. Iekārtu un instrumentu apkope

Pareiza aprīkojuma un instrumentu apkope ir skaistumkopšanas salonu higiēnas stūrakmens.

  • Dezinfekcija un sterilizācija: Visi instrumenti, piemēram, šķēres, pincetes, manikīra un pedikīra aprīkojums ir jādezinficē pēc katras lietošanas reizes. Dezinfekcijas process var ietvert dažādas metodes, tostarp ķīmiskos dezinfekcijas līdzekļus un karstumu. Produkti, piemēram, uz spirta bāzes izgatavoti dezinfekcijas līdzekļi, bieži vien efektīvi iznīcina baktērijas un vīrusus. Sterilizācijas laikā instrumenti ir jāapstrādā autoklāvā, lai nodrošinātu to pilnīgu tīrību.
  • Pareiza uzglabāšana: Pēc tīrīšanas instrumenti jāglabā atsevišķi no tīriem un lietotiem instrumentiem. Dažādi konteineri vai sadalītāji palīdz nodrošināt, ka nav neskaidrību un tīri instrumenti nevar tikt nejauši piesārņoti.

 

2. Darbinieku higiēna

Arī darbinieku higiēna un veselības stāvoklis ir būtisks, lai nodrošinātu drošu pakalpojumu.

  • Apģērbs un personīgā higiēna: Katram darbiniekam jābūt pareizi ģērbtam un jāvalkā tīrs un profesionāls darba apģērbs. Ir arī svarīgi, lai darbinieki ievērotu personīgo higiēnu, tostarp roku mazgāšanu pirms un pēc katra klienta apkalpošanas. Roku mazgāšana ar ziepēm un siltu ūdeni vismaz 20 sekundes palīdz novērst baktēriju izplatīšanos.
  • Apmācības nozīme: Skaistumkopšanas salonu īpašniekiem vajadzētu ieguldīt darbinieku apmācībā, lai viņi būtu informēti par higiēnas standartiem un zinātu, kā tos pielietot. Regulāras apmācības palīdz darbiniekiem saprast procedūru ievērošanas un tīrības uzturēšanas nozīmi.

 

3. Klienti

Klientu aizsardzība ir skaistumkopšanas salona galvenais mērķis, tāpēc ir svarīgi, lai viņi justos droši.

  • Individuālais pakalpojums: Katram klientam ir jāsaņem personiska uzmanība. Tas nozīmē, ka pirms pakalpojumu sniegšanas vienmēr ir jāpārbauda, ​​vai visi instrumenti un aprīkojums ir pareizi dezinficēts. Tāpat klientam jāpaskaidro, kādas procedūras tiek veiktas un kā tās ir drošas.
  • Personīgo mantu uzglabāšana: Klientu personīgās mantas, piemēram, mobilos tālruņus un somas, nedrīkst turēt tīru instrumentu tuvumā, lai izvairītos no piesārņojuma riska. Ja iespējams, jāizmanto speciāli turētāji, kur klienti var droši novietot savas mantas.

 

4. Telpu organizēšana un uzkopšana

Būtiska ir arī telpas pareizība un tīrība.

  • Ikdienas tīrīšana: Regulāri jātīra salona telpas, tostarp darba virsmas, grīdas un uzgaidāmās telpas. Ikdienas uzkopšanā jāiekļauj ne tikai grīdu slaucīšana, bet arī visu virsmu dezinfekcija, lai noņemtu iespējamās baktērijas un vīrusus.
  • Dokumentācija: Visas tīrīšanas un higiēnas procedūras ir jādokumentē, lai uzraudzītu to darbību. Tas palīdz nodrošināt visu prasību izpildi un problēmu gadījumā ātri noteikt, kur notikuši pārkāpumi.

 

5. Tīrīšanas līdzekļu lietošana

Tīrīšanas līdzekļu izvēle un lietošana ir svarīga ikdienas higiēnas sastāvdaļa.

  • Reģistrētie produkti: Visiem izmantotajiem tīrīšanas līdzekļiem ir jābūt reģistrētiem un jāatbilst spēkā esošajiem noteikumiem. Lai nodrošinātu efektīvu mikrobu un baktēriju iznīcināšanu, priekšroka jādod produktiem ar antibakteriālām īpašībām.
  • Pareiza produktu lietošana: Lietojot tīrīšanas līdzekļus, ir svarīgi ievērot ražotāja norādījumus, tostarp atšķaidīšanas un lietošanas metodes. Nepareiza lietošana var samazināt produktu efektivitāti un izraisīt infekciju izplatīšanos.

 

6. Pārskats par atkritumu apsaimniekošanu

Pareiza atkritumu apsaimniekošana ir neatņemama skaistumkopšanas salona higiēnas sastāvdaļa.

  • Izmantotās vienreizējās lietošanas lietas: Visi izlietotie vienreizējie priekšmeti, piemēram, cimdi un dvieļu atliekas, ir rūpīgi jāiznīcina. Tie jāievieto īpašās tvertnēs, kas ir marķētas un aizzīmogotas, lai novērstu nejaušu savākšanu.
  • Bioloģiskie atkritumi: Īpaša uzmanība jāpievērš bioloģisko atkritumu, piemēram, asins produktu un citu potenciāli bīstamu vielu, savākšanai un iznīcināšanai. Šie atkritumi ir jāmarķē un jāiznīcina saskaņā ar vietējiem noteikumiem.

 

7. Minimālo higiēnas prasību pārkāpuma sekas

Minimālo higiēnas prasību neievērošana var izraisīt nopietnas sekas:

  • Veselības apdraudējumi: Infekciju un slimību izplatība, kas var apdraudēt gan darbiniekus, gan klientus. Tas var radīt nopietnas veselības problēmas, kas ietekmē salona reputāciju un uzticamību.
  • Juridiskie jautājumi: Skaistumkopšanas saloniem var draudēt naudas sods, licenču zaudēšana vai pat tiesas prāvas, ja tie pārkāpj noteikumus. Šādas sekas var maksāt dārgi un ietekmēt salona ilgtspējību ilgtermiņā.

 

Kopsavilkums

Skaistumkopšanas saloni ar minimālām higiēnas prasībām ir ne tikai ieteicami, bet arī būtiski, lai nodrošinātu klientu un darbinieku drošību. Visi iepriekš minētie aspekti, tostarp iekārtu apkope, darbinieku personīgā higiēna, telpu uzkopšana un pareiza atkritumu izvešana, ir svarīgi soļi, lai novērstu infekciju izplatīšanos un nodrošinātu tīru un patīkamu vidi. Regulāras apmācības, uzmanība detaļām un stingru higiēnas standartu ievērošana palīdz skaistumkopšanas saloniem sasniegt un uzturēt visaugstāko higiēnas līmeni, kas ir svarīgi ne tikai to reputācijai, bet arī klientu un darbinieku labklājībai.

 

Lasīt vairāk: KĀPĒC SKAISTUMKOPŠANAS SALONĀ IR SVARĪGAS MINIMĀLĀS HIGIĒNAS PRASĪBAS?

E-apmācība SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU SNIEGŠANAI NOTEIKTĀS HIGIĒNAS PRASĪBAS

E-apmācība iepazīstina ar vispārīgajiem higiēnas nosacījumiem, kā arī ar tiesību aktiem, kas saistīti ar higiēnu, sniedzot skaistumkopšanas un personiskos pakalpojumus. Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 631 (09.10.2018). Pieejama LATVIEŠU un KRIEVU VALODĀ.
Higiēnas e-apmācība skaistumkopšanas un personisko pakalpojumu sniedzējiem

Minimālās higiēnas prasības skaistumkopšanā

Cena40 €
LASĪT TĀLĀK

LABĀKAIS RISINĀJUMS TEV...

  • Mēs garantējam visiem jaunajiem pasūtītājiem, ka pilnībā atmaksāsim par apmācību veiktos maksājumus, ja apmācība neatbildīs cerībām.
  • Minimālās higiēnas prasības apmācība atbilst MK noteikumiem Nr. 545 (29.09.2015).
  • 10 gadus ilga pieredze un uzticība. 
  • Pieejams 24/7

PASŪTĪT IR PAVISAM VIENKĀRŠI. PIEEJAMS 24/7.

Apmācības pasūtīšana UZŅĒMUMA/IESTĀDES darbiniekiem:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “uzņēmuma/iestādes konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un pasūti to, ievadot apmācāmā(-o) vārdu un uzvārdu, kā arī personas kodu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Tūlīt pēc rēķina apmaksas, uz tavu e-pastu tiks automātiski nosūtīta parole, kas nepieciešama piekļūšanai apmācībai.

Apmācības pasūtīšana sev kā PRIVĀTPERSONAI:

  • Reģistrē lietotāju, izvēloties “privātpersonas konts”.
  • Izvēlies nepieciešamo apmācību un noformē pasūtījumu.
  • Veic samaksu, izmantojot internetbanku, vai arī veicot pārskaitījumu. Rēķins tiks automātiski nosūtīts uz tavu e-pastu.
  • Lai pēc maksājuma veikšanas sāktu apmācību, ieejiet savā kontā, kur sākumlapā atradīsiet aktivizēto apmācību.

Video par apmācību:

Apmācības 1. daļu (bezmaksas) skaties ŠEIT

Vai tev ir jautājumus?

Sazinieties ar mums

KONTAKTI

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties

Vai vēlaties pasūtīt kursu?

Reģistrējiet lietotāju

Reģistrēties
Mēs lietojam sīkfailus pakalpojuma nodrošināšanai, mārketinga nolūkiem un pakalpojuma uzlabošanai. Piekrītu Lietošna noteikumi